czwartek, 15 października 2015

Rank Arena cz.5

No przyszedł czas na kończenie robót.
Wymieniłem kilka kondensatorów na resztę nie mam chęci. Nie potrzebnie zakupiłem większa ilość.
Coś się stało  SFC nie wiem co, ale strasznie zaczął szaleć owset i w końcu dałem BC547B w obu końcówkach. W jakiś sposób go uszkodziłem ale nie wiem jak.

W obu końcówkach wstawiłem TIP2955/3055 na temat oryginalnych już mam dość.

Tranzystory BC sparowałem jak tylko umiałem i skompensowałem poprzez styk jednego z drugim i obsmarowałem pasta silikonową.
Wymieniłem też żarówki 6V lutowane.



Jutro zajmę się osadzeniem skali i pomału ku końcowi idzie.

Jedynie co mi przeszkadza to roztrojona głowica FM. Nie wiem jak ten temat ugryźć.
Odbiera stacje ale lekko szumi w tle.
Zamontuje skale i poukładam jeszcze wiązki. Sprawdzę Kondensatory w zasilaniu wzmacniacza i pomału zacznę skręcać.

Ogólnie odsłuch zadowala. Lepiej śmiga niż Scan Dyna 2400 jeśli chodzi o dźwięk.

Jeszcze odświeżam panel przedni. Szybkę lekko spolerowałem ( a raczej próbowałem ).
Panel ma ryski i przetarcia i jak już wszystko  zmontuję to spróbuję lekko podkolorować markerem.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz