wtorek, 13 października 2015

Rank Arena cz.4

Dzisiaj troszkę posiedziałem nad nim i już się poddałem.
Nie wiem skąd bierze się składowa stała ok 200mV na wyjściu wzmacniacza.
Sprawdziłem w przed wzmacniaczu wszystkie tranzystory i kondensatory pomierzyłem wszystko OK.
Wydaje się że problem leży na płytce z układem filtrów wysokich i niskich i wyciszenia. Sprawdziłem kondensatory i dwa tranzystory i nic.
Końcówki podłączone do zewnętrznego generatora hulają dobrze brak składowej. Końcówka podpięta do płytki z filtrami składowa stała. Zgłupiałem.

Ale ostatnia myśl może końcówka nie odcina składowej stałej, ale działają OK więc zamieniłem końcówki kanałami. Efekt taki że kanał dobrze działający działa dobrze na tym domniemanym złym a tam gdzie składowa stała występuje występuje na sprawnym wiec problem jednak w końcówce mocy. Tyle pracy i gotowania mózgu a tu ...
Na płytce pierwsza analiza i pierwszy kondensator elektrolityczny i po problemie. Wymieniłem i składowa znikła. 10uF 35V  pomiary 11uF i ESR 14.5Oma  Dopuszczalne jest 1.7Oma
Kondensatory zamówię i wymienię w obu końcówkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz