środa, 18 maja 2016

Pioneer koniec zrobione

Dziś przyszedł super kondensatorek.
Niestety inny układ wyprowadzeń i by ułatwić sobie na maksa zadanie zrobiłem mały hokus pokus i dorobiłem wyprowadzenia. Nie przeszkadza a ogranicza kłopot z montażem.

Oczywiście też strona montażu zmieniona ale w niczym to nie przeszkadza. Tylko uważać na polaryzację i po kłopocie.

Zaś tu małe porównanie żuczków :)


Przed montażem dokonałem pomiaru pojemności. Tu trzeba wybrać najniższą częstotliwość pomiarową.

I dla przypomnienia stary akurat prędzej mierzyłem na 1kHz ale zmiana na 100Hz nic nie zmienia mimo to dla uczciwości pomiar powtórzyłem na 100Hz .
Podejrzewam że kondensator jeszcze się uformuje w czasie pracy.

Amplituner skręcony odpalony i wszystko OK. Enkoder ładnie działa. Poco się męczyć, poco kupować nowy jak można zregenerować. No o ile można go rozmontować. Tu akurat producent bardzo ułatwił rozebrani go.

Koszt całkowity to 16.85zł za kondensator. Praca własna to zadowolenie. Podejrzewam ze w serwisie koszt minimum 100zł i jeszcze taszczyć trza by.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz