wtorek, 2 lutego 2016

Zaległe tematy Philips, Unipan, ELAC, REMA i Grundig

Elac czeka na lepsze czasy, kondensatory do wymiany. Wywiozłem na daczę, w lato w wolnej chwili posiedzę nad nim.
Philips ech stracona nadzieja. Nic wzmacniacz DC szaleje. W akcie desperacji przemierzyłem wszystkie kondensatory i nic wszystko OK ręce opadają. Kiedy jeszcze wrócę do tematu.
UNIPAN tu sprawa rozbija się o brak dokumentacji by dalej działać i skalibrować go. Na dzień dobry elektrolity do wymiany. Temat odkładam na czas nie znany.

Jeszcze z ubiegłego roku zalega rozbebeszony Grundig RTV900 coś dolega blokowi tunera bo cicho gra podejrzewam stereo dekoder ale to układ z hybrydami i ... muszę go dokończyć czeka od wakacji pod folią.
REMA tez czeka na nie wiem co już pewnie zdemontuję i do pudełka wrzucę. A może ... kurna lekko skalę rozmazałem ech wtedy się wkurwiłem tak klnę. Rozpuszczalnikiem miałem palca mokrego bo czyściłem panel i ... dotknąłem nadruku. Ale poprawiłem kolektorem i ... tylko tranzystory germanowe. Podejrzewam że jakiś sterujący padł bo grzeje się mocy. Musiał będę pomyśleć. A i jeszcze ta okropna zielona obudowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz