wtorek, 19 lipca 2016

Kable BNC Unitra jak to zemna polecieli w kulki

Wypatrzyłem kable BNC Unitra na allegro. Nie drogo fakt samoróbka taniej by wyszła po jakie 5zł ale pal licho coś Unitry bym miał i kupiłem. Kabe po 2.5m ładnie zapakowane metki jak z lat 80 więc cóż biorę.
Kupiłem i kurwa mać ................



Wybrałem dwa jeden z prostymi wtykami drugi prosty kąt.

I się wkurwiłem
W 1990 certyfikat ISO 9001:2008 nie istniał ba chyba nawet takie drukarki do kabli też.

Kurna się wkurzyłem. Tylko końcówki Unitry. Liczyłem że będzie wszystko oryginalne a tu kuku .




2 komentarze:

  1. O, mocne.
    Dzięki za ten wpis, też zastanawiałem się nad tymi kablami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się niestety też dałem nabrać. Końcówki BNC okazały się nie bagnetowe ale nakręcane - a nie ma żadnego takiego sprzętu gdzie mógłbym użyć.

    OdpowiedzUsuń