niedziela, 31 lipca 2016

I sie popsuło

No i cóż generator działał ale ... próbowałem ustawić zabezpieczenie zwarciowe i ... zrobiłem próbę czy działa i zrobiłem zwarcie przez 4Omy i poszło z dymem. BUX63 przebite natychmiast nawet był mały pożar.

Próbowałem zastąpić BUXy MJE18004  ale efekt nijaki. Był sygnał na wyjściu ale radiatory mocno się grzały i w ogóle szkoda słów. Kasę straciłem tylko.
Potem dojrzałem ze te MJE co prawda nie robiły wrażenia tranzystorów mocy ale ... nie są przeznaczone do wzmacniacza.
Udało mi się jeszcze zdobyć dwa BUX ale ostatecznie ostatnią deską ratunku będzie użycie tranzystorów mocy do końcówek wzmacniaczy.
Te MJE to był poroniony pomysł sugerowałem się napięciem CE  wedle BUX ale ...

Szkoda bo śmigał dobrze, przeszedł wygrzanie dostał sporo nowych elektrolitów do zasilacza i kicha.

Kurwa mać jedynie się nasuwa na usta.
Kurwa mać.




1 komentarz: