czwartek, 20 lipca 2017

Potencjometr do SV41

Czas na zregenerowanie potencjometru.
Miałem spróbować podmienić cały suwak,ale zrezygnowałem z tego.
Konstrukcja by kolidowała ze względu na budowę podwójnego a pojedynczego.
Wiec czas na naprawę tego co jest.
 Bolączka to urwany napęd ( dynks na który nakłada się suwak )
Postanowiłem dokleić kawałek plastiku na żywice epoksydową wzmocnić ją i wyszlifować.
Pierwotnie ktoś próbował wbić dorobiony suwak by napędzał styk ale tylko pokancerował zasłonę i wypchną blaszkę stykową.
Udało się naprawić. Idealnie nie jest ale działa i tyle. Dorobiłem nakładkę i wiedząc o tym że naprawiany więc delikatniej obchodził będę się z tym.



Po złożeniu skleiłem klejem epoksydowym.


Nic więcej nie byłem w stanie wymyślić. Dobrać coś było by ciężko a z drugiej strony nie chciałem inwestować w zakupy.

Dodatkowo zamontowałem dwa koszyczki na baterie R14 x3 to mam 6 baterii to się = 9V

Przerobię tylko już przez kogoś przerobione gniazdo zasilania by można było zasilać z baterii lub z zasilacza.
Szkoda tylko że przed włącznikiem znajduje się kondensator 2200uF bo po wyłączeniu jest jedynym elementem jaki obciąża baterie. No mam tu na myśli prąd upływu.

Jeszcze tylko kondensatory do wymiany i koniec :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz