środa, 12 lipca 2017

Grundig SV41 nowe oczko

Z racji że jeden klawisz z oczkiem był nieuleczalnie chory podjąłem decyzję o przeszczepie gałki.
Akurat miałem dawcę wiec czemu nie wykorzystać. Swoja droga bardzo fajne rozwiązanie oczka. Pierwszy raz jak się z tym zetknąłem myślałem ze tam jest dioda LED głupi ja do kwadratu.


Trzeba uważać ze zdejmowaniem bo jest dodatkowe mocowanie do ramy isostatów do napędzania powiek.
Dawca pochodzi z magnetofonu i był przełącznikiem manualnym typu kasety.





Efekt po zabiegu :)

Jak by z tam tond było :)



Jeszcze czas na reanimację potencjometru. Niestety z oryginalnego został wyrwany fragment suwaka i muszę coś wymyślić.
Mam co nieco i pewnie uda się dopasować środek.
Wymiarami za duże. Ale pewnie suwaki takie same.

W dilerce pozostałość oryginalnego potencjometru.

Ech co z nim robili to nie wiem ale by wyrwać środek to mistrzostwo w mistrzostwie :)

Coś wymyślę.

Na koniec pozostaną elektrolity.


Mam już dwa koszyczki x3 na baterie R14. Pierwotnie chyba był tam pakiet akumulatorków a nie koszyczek na baterie.Ale cóż. Ciekawe tylko ile takie ustrojstwo pociągnie na R14.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz