środa, 22 marca 2017

Generator serwisowy obrazu kontrolnego Philips PM5519

Kilka próbek obrazów kontrolnych. Niestety pominąłem kilka obrazów bo tylko było by nałożone koło na nie. Dodatkowo kolory zielony, czerwony, niebieski biały aparat ciężko łapie autofokus i zaniechałem oczywistego. Pominąłem w obrazach barwnych zmianę chrominacji i wszystkie kolorowe na 100% ( trzy przy 0% to są czarno białe ) nie podawałem sygnału zewnętrznego video bo nie mam z czego.




Obrazy czarno białe z nałożonym sygnałem koła.
Jeden obraz biały ale tu widać jako szary bez koła.


Obrazy kolorowe z chrominacją 0%

Obrazy czarno białe bez nałożonego koła

 Kropki troszkę rozmazane. Efekt fotko.


Obrazy kolorowe.
 Tło niebieskie z nałożonym kołem. Koło można wyłączyć. Reszty barw nie fotografowałem. Autofokus wariuje :)


Niestety by była fonia muszę ustawić tak.
Inaczej nie ma fonii.
Sygnał podany na wejście antenowe. Mogę też podawać na wejście wideo ale nie mam kabelka.

Niestety nie mam opcji pomiaru mocy sygnału z gniazda antenowego i nie wiem jaka wartośc amplitudy trafia. Na generatorze muszę ustawić 1mV poniżej gubi sygnał śnieży.
Ciekawe jak by na kineskopowym było. Pewnie do LCD nie bardzo taki generator.

Kiedyś wspominałem o Nordmende że będę robił ale zrezygnowałem i go się wyzbywam bo miejsce zajmuje. Ciekawe czy znajdzie się chętny do reanimacji jego. Filip mi wystarczy.
Co do kolorów to lekko zauważam ze  aparat przekłamał wyostrzając. Ale to zdjęcia poglądowe co generuje.

Szukam małego tv do zabawy pod niego. Ma wyjście dodatkowe do podłączenia monitora podglądu przez gniazdo DIN VCR  ale jeszcze go nie rozgryzałem bo nie mam czym :)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz