niedziela, 17 stycznia 2021

Solatron LM1420.2

 Miernik cyfrowy napięcia stałego Solatron 

Miernik cyfrowy z końca lat 1960 a może ze środka lat 60 tego nie ustaliłem. Ale jako ciekawostka w mierniku nie ma ani jednego układu scalonego wszystko na tranzystorach i diodach. Jest jedna ciekawostka a mianowicie ogniwo Westona, sprawne. 

Miernik kupiłem jako ciekawostkę i był w koszmarnym stanie. Musiał przejść mycie by co kolwiek ujrzeć musiałem wymyć go z kurzu stąd białawy nalot na PCB. PCB ma grubość około 3mm. Jest straszna wada bo strasznie śmierdzi PCB. 


Zatem co kryje wnętrze ?










3 komentarze:

  1. Dzień dobry,
    Czy mógłbym prosić o kontakt? Mam trzy mierniki V640. Jeden do kalibracji, dwa do naprawy i kalibracji. Chciałbym zlecić to komuś, co się na tym zna.
    Mój e-mail: Lemansa(at)gmail.com
    Pozdrawiam,
    Piotr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kalibruje bo miałem niemiłe przygody dostałem uszkodzone i posadzono mnie o uszkodzenie i się oduczyłem robić ludziom sprzęty.

      Usuń
  2. Ciekawy wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń